skip to Main Content

مقالات پذیرفته شده در قالب سخنرانی و پوستر

 مقالاتی که ـ به شرط ثبت نام کامل و پرداخت هزینه ـ به‌صورت شفاهی ارائه خواهد شد:

(برنامه نهایی همایش، فردا شنبه ۱۹/۰۸/۹۷ اعلام خواهد شد

بنابراین جهت تکمیل ثبت‌نام، تا ساعت۲۴ امشب فرصت دارید)

 

ارزیابی و استانداردسازی نرم‌افزارهای آموزش الفبای زبان فارسی در آموزش زبان فارسی
کاربرد فلسفه فناوری آموزشی در آموزش و یادگیری زبان فارسی
به کارگیری نرم‌افزار سی‌شارپ جهت تولید آزمون رایانه‌ای و سنجش مهارت‌ زبانی فارسی‌آموزان
آموزش مجازی واژه به فارسی‌آموزان غیرایرانی با به‌کارگیری سامانۀ مدیریت یادگیری ال‌ام‌اس: تأثیر نقشۀ مفهومی در تولید محتوای الکترونیکی زبان فارسی
واکاوی نظام واجی زبان فارسی در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و فرهنگ‌های زبان فارسی
ترتیب آموزش نویسه‌ها و کارآیی پردازش واجی در آموزش نظام نوشتاری زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
تحلیل خطاهای فارسی‌آموزان چینی‌زبان در جایگزینی همخوان «ل» به جای «ر» در گفتار و نوشتار
نقش و چگونگی کاربرد زبان، ادبیات و فرهنگ عامه در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان
آموزش ادبیات فارسی در محیط مجازی
کنکاشی پژوهشی در انگیزه‌های یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم: مطالعه موردی فارسی‌آموزان بین‌المللی دانشگاه شهیدبهشتی
تحلیل محیطی دوره‌های آموزش زبان فارسی در مدارس منطقۀ آسیای مرکزی و قفقاز
ایدئولوژی و آموزش زبان فارسی در ایران: گفتمان‌شناسی انتقادی هویت ایرانی در کتاب لذت خواندن بر پایه الگوی ون‌دایک
نگاهی تازه به طبقه‌بندی جملات شرطی از منظر آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
بررسی میزان و چگونگی بهره‌گیری کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان از راهبردهای مستقیم یادگیری زبان دوم در مهارت‌های شنیدن و سخن‌گفتن
بررسی موازنه‌ای مواد آموزشی فارسی‌بیاموزیم و آموزش نوین فارسی در سطح پایه
روش‌های تولید محتوای الکترونیکی در آموزش مجازی
امکان استفاده بهینه از ظرفیت‌های فضای مجازی به منظور بازنمایی اصول و فنون آموزش زبان فارسی
رویکرد نوین یادگیری مغزمحور در تهیه و تولید محتوای آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
رویکرد نوین زبان‌شناسی شناختی: حلقۀ مفقوده در نظام آموزش زبان در ایران
بررسی خطاهای نگارشی فارسی‌آموزان در کاربرد همایندهای زبان فارسی
تولید محتوا برای آموزش زبان و فرهنگ فارسی براساس رویکرد فرازبان معنایی طبیعی
بررسی تأثیر روش آموزشی تکلیف‌محور در مقایسه با روش دستور-ترجمه بر آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

  

مقالاتی که به‌صورت پوستر ارائه خواهند شد:

 

۱. بررسی و تحلیل نوشتاری کتاب درس فارسی برای فارسی‌آموزان خارجی دوره مقدماتی بر مبنای شاخصه‌های گزنیش کتاب مناسب کانیگزورث

۲. جایگاه هوش فرهنگی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان

۳. تحلیل و ارزیابی محتوای دستور در دو مجموعه آموزش نوین زبان فارسی و آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد دستور آموزشی

۴.  بررسی روش‌های موثر در آموزش کنایه در زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

۵. آموزش زبان فارسی در حوزه علوم پزشکی: ارزیابی کتاب نبض زندگی براساس فهرست بازبینه میکلی

۶. طراحی الگوی آموزش داستان براساس عناصیر بنیادین روایت برای درسنامه آموزش ادبیات داستانی فارسی به فارسی‌آموزان خارجی

۷. بررسی افعال مرکب پی‌بستی در منابع آموزش زبان فارسی

۸. آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان را معکوس کنیم

۹. کارکرد عناصر موسیقایی متن در افزایش مهارت خواندن و درک مطلب فارسی آموزان

۱۰. توصیفی از نقش تمیز در زبان فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search